دوستــانه
دوستــانه
گوش کن...خاموش هاگویاترند...درخموشی من فریادهاست... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ೋღೋدوستــانه ೋღೋ و آدرس amical.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 اولـا ملسـے از خانوم خودم نستـــرלּ

 

 

خبـ هـے گفتم چـے بزارم چـے نذارم کـہ بـه مخـم رسـید اولیـن پستـ جدیـ منـو نسترن دربـآره ے شنآختـ هـآیے باشـه کـہ تا الـآن نسبـت بـہ هم پیدا کردیم....

 

اول هم نستـرن میگـہ چـوלּ بـزرگـ تـــره....

 اینم تقدیم به نسترنم:

 چـقدر این دوسـت داشتن هاے بےدلیل خوبــ استـ

مثل همین بارانِ بےسوال ڪه هے مے بارد

ڪه هے اتفاقاً آرام و شمردـه شمردـه مے بارد..

        



نظرات شما عزیزان:

peyman
ساعت11:02---18 دی 1391
salam webe khili ziba v neveshtehaye khili delneshini dari moafagh bashi link shodi be onvane dostane
پاسخ:خیلی ممنون.لینک ماتووبلاگ شمانبودبه هرحال میتونیدمارولینک کنیدوبه وسیله تبادل لینک دروبلاگ ماخودتون رولینک کنید


...
ساعت16:13---27 آذر 1391
سلام نسترن جان ممنون از حضور در وبم و اینکه لینک کردی منم لینکت میکنم

و در مورد نظری که دادی خیلی ممنون وب تو هم خیلی زیباست

شاد باشی و خوشبخت
پاسخ:سلام.خیلی ممنون نظرلطف شماس.همچنین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:, ] [ 21:56 ] [ نسترن ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ ماکه خیلی زیادخوش امدیدبه قول یکی ازدوستان کلیک رنجه فرمودین.من که نسترنم اجیم زهراس.دوتادخمل خوب وناناز.من بوشهری زهرااصفهانی.جفتمونم متولد76ایم.قراربود وب مال جفتمون باشه ولی انگارزهرانمیخوادش واپ نمیکنه ازاین به بعدخودم اپ میکنم. امیدوارم حالاخوشتون اگه نیومدلااقل بدتون نیاد وبازم کلیک رنجه بفرمایید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 3208
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1